REKLAMAČNÍ PROTOKOL ZÁKAZNÍKA Jméno zákazníka/ Firma: *IČO:Kontaktní osoba: *Telefon: *E-mail: *Číslo prodejního dokladu: *Datum zakoupení: *Jméno odběratele na dokladu: *Adresa umístění reklamovaného zboží: *Reklamované výrobky (množství): *Přesný popis závady: *Návrh na řešení reklamace (vyberte jednu z možností):Oprava výrobkuSleva z kupní cenyVýměna výrobkuJiný návrhVáš návrh na řešení reklamace Doložené podklady k reklamaci (foto, záruční list, atd.)Podklady nahraji zdePodklady jsem zaslal jiným způsobemZde nahrajte souboryPřesuňte soubory na toto pole nebo je vyberte zdePřesný seznam zaslaných/doložených podkladů k reklamaci Odesláním reklamačního formuláře zákazník souhlasí a potvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a všeobecnými obchodními podmínkami a v případě neoprávněné reklamace mu budou vyúčtovány související náklady.Odeslat formulář